GEOPIN CONSULTING SRL

Râmnicu Vâlcea
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
20+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Râmnicu Vâlcea

Alte servicii în Râmnicu Vâlcea și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: București sector 3
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 10
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 300
  • Număr angajați: 120

Buna ziua, As dori sa externalizam serviciile de contabilitate si as dori sa ne trimiteti o oferta pentru contabilitate, calcul salarii (ture de noapte si de weekend, avem si angajati programatori), clientii sunt externi (UE), avem achizitii din tara si din ue. Va rugam sa trimiteti oferta doar pe email. Ma puteti contacta pe email pentru intrebari suplimentare. Va multumesc si va urez sarbatori linistite!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Șelimbăr
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 60-70
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 7-10
  • Număr angajați: 12

oferă soluții industriale și de inginerie pentru orice tip de produse industriale necesare în fabrică și în producție. Asistăm companiile din toate sectoarele industriale și tipurile de tehnologii, de la industria de automobile și materiale de construcții până la minerit, alimente și băuturi, petrol și gaze, fabrici de oțel și inginerie chimică. Astfel, putem furniza sisteme și linii de producție, echipamente, instrumente, unelte, componente MRO și OEM. Avem nevoie de servicii contabile. Multumim!

Înființare firmă

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL

Buna ziua. suntem interesați să înființăm o nouă companie care să importe un container de accesorii pentru vehicule în Europa, pe care o vom revinde complet în timpul navigării către unul dintre clienții noștri. Deci ar fi câteva facturi lunare. Dacă ne puteți oferi o ofertă și pentru asta. Sper că ne puteți ajuta în proiectul nostru. Adresa mea de e-mail este primesc direct pe telefonul meu și pot fi accesate oricând. Mulțumesc pentru disponibilitate!

Contabilitate

  • Localitate / sector: București
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 1
  • Număr angajați: 0

Buna ziua. Îmi cer scuze în avans pentru româna mea proastă, dar folosesc un traducător electronic. Sunt administratorul unei mici companii de servicii din București. Din păcate, în acest an am realizat o cifră de afaceri foarte mică, facturi de 5/6. Dar credem că în următorii 2-3 ani putem crește. Căutăm un contabil nou, deoarece precedentul ne-a lăsat multe probleme. Și avem nevoie de un sediu social pentru companie. Conectăm companii străine între ele luând o taxă de tranzacție. De asemenea, suntem interesați să înființăm o nouă companie care să importe un container de accesorii pentru vehicule în Europa, pe care o vom revinde complet în timpul navigării către unul dintre clienții noștri. Deci ar fi câteva facturi lunare. Dacă ne puteți oferi o ofertă și pentru asta. Sper că ne puteți ajuta în proiectul nostru. Adresa mea de e-mail este primesc direct pe telefonul meu și pot fi accesate oricând. Mulțumesc pentru disponibilitate!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bucuresti
  • Forma juridică: SRL
  • Număr maxim facturi emise lunar: 2
  • Număr maxim facturi achiziție lunar: 0
  • Număr angajați: 1

Buna ziua Este o firma care presteza ocazional ( 90 % - in timpul wkendului ) servicii de echitatie in Buzaului Brasov . Noi lucram in Bucuresti de luni pana vineri . urmeaza se achizitionam casa de marcat luna asta . va rog oferta ptr evidenta contabilitate lunara , in prezent contabilitatea este tinuta de o firma din Brasov , dar ptr ca in timpul saptamanii suntem in Bucuresti ...dorim o colaborare cu o firma de aici . Multumesc ptr intelegere .. O zi frumoasa in continuare

Contabilitate

  • Localitate / sector: Valea Călugărească, Prahova
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: productie de broderie si imprimari
  • Număr angajați: 4

Personalizare textile prin broderie si transfer termic. Firma a este infiintata cu fonduri europene si se afla in primul an de activitate. Vanzari online (site propriu si emag marketplace) si fizic (targuri, festivaluri etc). Prezenta ampla in online si promovare contra cost pe platforme de socializare (facebook, instagram etc). Planuim in maxim 1 an sa vindem si pe platforme online din spatiul intracomunitar (ex. amazon).

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: altele

Am un apartament si as dori sa il inchiriez prn AIRBNB , booking. Care este procedura privind declararea acestor venituri sub forma persoanei fizice? Sau sa il inchiriez pe 1 an catre o microintreprindere de-a mea si sa platesc impozit pe venit 1%. Am nevoie de serviciile unui consultant fiscal. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Timișoara
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Publicitate, Comert Online
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, Sunt Andrei Neboisa si ma ocup cu marketing si vanzari online. As avea nevoie de servicii de contabilitate pentru firma noua de mai sus, momentan nu am angajati si doar cateva facturi pe luna. Voi avea doua activitati, pe langa marketing mai am si un magazin online. Acestea sunt: Nameform Media - www.nameform.ro, Agentia de Publicitate Vevevezi - www.vevevezi.ro, Magazinul online. Astept cu interes oferte din partea dumneavoastra. Am obtinut actele, trebuie sa obtin TVA ul si intern si intracomunitar imediat si de aceea trebuie sa incep imediat cu cineva. Multumesc

Contabilitate

  • Localitate / sector: Bușteni, Prahova
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: scoli de pilotaj (soferi)
  • Număr angajați: 2

Cursuri de pregatire teoretica si practica in vederea obtinerii permisului de conducere categoria B. In principal veniturile provin din taxa de scolarizare si cheltuielile se refera la salariile celor doi angajati, contributiile la bugetul statului si costurile de exploatare a autovehiculului folosit la instruirea practica. Avem nevoie de servicii contabile. Multumesc!

Consultanță fiscală

  • Localitate / sector: Oradea
  • Forma juridică: PFA

Am 66 ani, sunt pensionar și doresc să am posibilitatea de a activa în măsura în care găsesc contracte. Până în prezent am avut ceva activitate cu venituri mici și cred că va fi tot așa în continuare (sub salariul minim brut). Ideea mea este de a plăti cât mai puține impozit, dacă se poate să plătesc doar impozitul pe venit, fără CAS și fără CASS. Până în prezent nu am depus nici un act și nici nu știu prea bine unde trebuie depus și în ce constă acel act.Am înțeles că este foarte convenabil să țin contabilitatea în timp real (mai ales că veniturile vor fi puternic variabile și greu previzibile). În ce constă asta? Cum se ține? Ce taxe trebuie să plătesc (ținând cont de cele arătate mai sus)? Pot plăti numai impozitul pe venit (fără CAS, fără CASS)? Cât e acesta? Unde, cum, când și sub ce formă trebuie să depun acte referitoare la activitatea ?