Întrebări frecvente (solicitanți)

Trimiterea unei solicitări pe necesit.ro este gratuită? Da. Serviciul nostru este complet gratuit pentru toți utilizatorii care trimit o solicitare de ofertă pe necesit.ro.
Am trimis o solicitare pe necesit.ro. La ce mă pot aștepta acum? Conform răspunsurilor dvs., vom trimite cererea Dvs. la până la 6 dintre cei mai potriviți profesioniști. Aceștia vă vor contacta și vă vor trimite ofertele lor. Uneori, profesioniștii noștri nu sunt disponibili, așa că sistemul nostru vă va recomanda alți câțiva profesioniști locali pe care îi puteți contacta dumneavoastră. Comparați ofertele și selectați-l pe cel mai bun. Luați legătura direct cu profesionistul pentru a efectua lucrarea. Mai târziu, vă vom cere să evaluați profesionistul.
De unde sunt profesioniștii dvs.? Avem profesioniști din toată România. Vă vom pune în legătură cu profesioniștii care oferă servicii în regiunea dumneavoastră, adică au definit la înregistrare că lucrează în zona dumneavoastră.
Sunt obligat(ă) să aleg unul dintre profesioniștii pe care i-ați sugerat? Nu, deloc. Nu sunteți obligați să angajați sau să optați pentru niciunul dintre profesioniștii care au trimis o ofertă pentru cererea Dvs. prin sistemul nostru. Dar suntem siguri că profesioniștii noștri vă vor convinge cu ofertele, recenziile pozitive și serviciile lor.
De unde știu dacă profesioniștii dvs. sunt de încredere? Verificăm toți profesioniștii înainte ca aceștia să înceapă să lucreze cu noi. Nu lucrăm cu companii care nu sunt transparente, care au conturi blocate sau recenzii negative. Chiar și după ce începem să lucrăm cu un profesionist, monitorizăm cu atenție recenziile clienților, obligațiile de plată și performanța afacerii.
Cum pot fi sigur(ă) că evaluările publicate pe necesit.ro sunt reale? Profesioniștii pot fi evaluați doar de către utilizatorii necesit.ro, adică de către cei care au trimis o solicitare pe site-ul nostru. Publicăm întotdeauna toate evaluările (atât cele bune, cât și cele rele), deoarece unul dintre scopurile serviciului nostru este de a oferi o opinie imparțială a utilizatorilor. Excludem în mod regulat de pe platforma noastră profesioniștii cu evaluări negative și îi recomandăm doar pe cei cu cele mai bune evaluări.
De ce aveți nevoie de numele și datele mele de contact? Vor fi publicate undeva? Nu. Luăm foarte în serios protecția confidențialității. Vom folosi numărul dvs. de telefon sau numărul de WhatsApp doar dacă avem nevoie de informații suplimentare cu privire la solicitarea dvs. În scopul ofertelor, numărul dvs. este trimis la maximum 6 profesioniști selectați, despre care sunteți, de asemenea, notificat, și nu este partajat cu terțe părți sau făcut public.
Nu mi-am trimis solicitarea. De ce mă contactați? Pentru a vă oferi cele mai bune servicii și cea mai bună experiență de utilizare, datele din formular sunt salvate din mers. Dacă nu vă finalizați solicitarea pe necesit.ro, vă vom reaminti de solicitarea neterminată și vă vom oferi posibilitatea de a o completa. Nu împărtășim niciodată datele dvs. fără consimțământul dvs. Le păstrăm timp de 8 zile, după care - dacă nu aveți nevoie de serviciu - le ștergem.
Doresc să anulez sau să modific solicitarea mea de ofertă. Cum? În cazul în care solicitarea Dvs. a fost deja trimisă către profesioniști, vă sfătuim să îi contactați direct și să îi informați cu privire la modificarea sau anularea proiectului.
Nici unul dintre profesioniști nu m-a contactat. Ce pot să fac?Profesioniștii noștri pot fi foarte ocupați din cauza cererii mari și, din păcate, unele dintre solicitări sunt trecute cu vederea. Vă sugerăm să încercați mai întâi să îi contactați personal prin intermediul platformei noastre. Dacă nu reușiți, vă rugăm să contactați consultanții noștri la 037 710 2069 sau info@necesit.ro.
Nu sunt mulțumit(ă) de lucrarea făcută. Ce urmează?Primul pas este să contactați profesionistul care a furnizat serviciul și să îl informați cu privire la nereguli. Cele mai multe reclamații sunt rezolvate de comun acord. Dacă situația se complică ( furnizorul refuză să își asume responsabilitatea sau nu răspunde deloc), anunțați-ne cât mai curând posibil pentru a putea interveni. Deși nu dispunem de pârghii juridice, în unele cazuri putem acționa ca "mediator" pentru a rezolva situația și, în același timp, pentru a elimina în timp util compania din grupul de profesioniști.
Cum evaluez un profesionist? Veți primi o invitație de a lăsa o evaluare prin e-mail - din partea noastră sau direct de la profesionist. De asemenea, vă puteți conecta la interfața Dvs. de utilizator și puteți trimite o evaluare acolo. Alternativ, puteți să ne sunați sau să ne trimiteți un e-mail. În scopul obiectivității și al trasabilității, publicăm doar evaluările acordate de clienții care au trimis o solicitare de ofertă pe site-ul nostru.

Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dumneavoastră? Contactați-ne la info@necesit.ro.