Buna ziua, O societate se gandeste sa ofere noilor candidati posibilitatea de a colabora prin intermediul unui SRL in loc de contarct individual de munca. (freelancing). Asteptarile sunt: 1. SRL vs PFA? Analiza costuri vs riscuri - Ce se recomanda. 2. Riscuri si in ce conditii se elimina criteriile de independenta. Dorim o oferta pentru transmiterea unui raport de consultanta care sa cuprinda raspunsurile la punctele de mai sus. Totodata, am rugamintea sa ne comunicati o oferta pentru validarea informatiilor din raportul de consultanta intocmit de noi. Asteptam cu interes raspunsul dvs. O zi frumoasa!
Experienta cu firme similare ca profil de activitate cu firma SRL. O buna cunoastere a unor diverse programe de contabilitate, cu precadere cel folosit in momentul de fata de firma respectiv Ecosoft. Daca este posibil SmartBill/Saga. Cunoasterea aplicatiei Charisma constituie un mare avantaj(firma nu o are in momentul de fata).
Experienta cu firme similare ca profil de activitate cu firma SRL. O buna cunoastere a unor diverse programe de contabilitate, cu precadere cel folosit in momentul de fata de firma respectiv Ecosoft. Daca este posibil SmartBill/Saga. Cunoasterea aplicatiei Charisma constituie un mare avantaj(firma nu o are in momentul de fata).
Bună ziua. Doresc un contabil dispus să mă îndrume în domeniul contabil. Sunt dispusă să lucrez gratis, part-time, pentru a căpăta experiența necesară în domeniul contabil. Menționez că acum lucrez în alt domeniu. Accept și colaborare în Timișoara. Sunt dispusă și pentru lucru în weekend. Mulțumesc frumos!
Sunt cotractor cu client in Irlanda. Residenta taxala o am in Irlanda dar pot opta sa renunt la ea daca doresc. Operez printr-un SRL irlandez unde facturez clientul si ma platesc ca salariu sau dividende. Am nevoie de un serviciu de contabilitate care sa cunoasca legile de taxare europene si sa ma poata sfatuii in privinta taxelor in romania si cea mai avantajoasa structura care o pot folosi aici in romania cu optimizare fiscala daca este posibil. mersi.
A fost încheiat un Contract de reprezentanță între o Companie, înregistrată în Marea Britanie și o Persoană fizică. Persoana fizică are dublă cetățenie, mai concret: a) este cetățean român nerezident, care nu are domiciliul în România și nu se află fizic mai mult de zile pe teritoriul României și b) este cetățean al Republicii Moldova, care are domiciliul sau reședința obișnuită în Republica Moldova. Obiectul contractului menționat constă în reprezentarea intereselor companiei în țările: Republica Moldova, Armenia și Georgia. La momentul dat, locul executării Contractului este: Republica Moldova, Armenia și Georgia, din care motiv persoana fizică efectuează frecvent deplasări în aceste țări. Cheltuielile, implicate de deplasări, și anume: cheltuieli de transport, locațiune a apartamentului, autoturismului și altele, sunt suportate de către companie, fiind transferate la contul curent al persoanei fizice, deschis la o bancă comercială de pe teritoriul României. Este de menționat că persoana fizică primește un salariu (remunerație) conform Contractului, care nu este inclus în cheltuielile indicate. Întrebările care se impun sunt următoarele: 1. Mijloacele bănești, primite de persoana fizică, în scopul acoperirii cheltuielilor, urmează a fi supuse impozitării pe teritoriul României?...daca da...care ar fi solutia juridica recomandata ca acei bani sa nu fie fiscalizati? 2. Cu excepția cheltuielilor menționate ( cheltuieli de transport, chirie apartament, exploatare autoturism) ce cheltuieli eventuale ar fi eligibile pentru a nu fi impozitate?
Firma nou infiinta cu obiect de activitate in consultanta de securitate si evaluarea riscului la securitatea fizica, fara angajati care nu va avea activitate pana spre toamna(octombrie-noiembrie). Are nevoie de intocmirea actelor si declaratiilor trimestriale necesare pentru ANAF si celelalte documente financiare obligatorii. Contactare si ofertare pe email, va rog. Multumesc!
Intreprindere sociala, infiintata cu ajutorul fondurilor europene cauta servicii de contabilitate si resurse umane. In primul an volumul de activitate va fi mediu, urmand ca anii urmatori sa creasca volumul de munca. Datorita faptului ca este o societate infiintata cu ajutorul fondurilor europene sunt solicitate lunar urmatoarele documente: -Balanta analitica -jurnal de banca -registru casa -registru jurnal -revisal( registru salariati si raport per salariat) -registru inventar/stocuri Doresc sa fiu contactata doar pe mail daca sunt nelamuriri sau aveti nevoie de informatii suplimentare. Astept ofertele dumneavoastra pe urmatoarea adresa : Va multumesc!
Buna ziua, De curand am înființat o firma, MOD TOPO SERV SRL, care va functiona ca si o franciza a companiei GRAPHEIN, companie ce ofera servicii de inginerie topografica. MOD TOPO SERV, este infiintata din luna mai a acestui an, iar ca si operatiuni financiare am facut urmatoarele: aportul de capital al celor doi asociati necesar taxei de intrare in franciza, iar ulterior plata facturii aferente acestei taxe. In continuare am dori sa ne inregistram la TVA si servicii de contabilitate si management al salariatilor (max 5 pentru primul an). Am dori o oferta de la dvs, pentru aceste servicii. Multumim
Buna ziua, detin o firma, un S.R.L. de curiera si sunt sub contractant glovo Romania. Nu am angajati si sunt platit saptamanal, deci am practic 4 incasari pe luna la care trebuie sa scot facuturi si sunt interesat sa incep o colaborare cu dvs. Va rog sa reveniti cu detalii despre costurile serviciilor prestate de dvs.