ADDA CONTEXPERT SRL

Bistriţa
Firme de contabilitate
Formularul poate fi completat doar într-un minut! Pas 1/2
5+
Ani pe piață

Alți profesioniști în apropiere de Bistriţa

Alte servicii în Bistrița și împrejurimi

Solicitări recente

Contabilitate

  • Localitate / sector: Lugoj
  • Forma juridică: altele
  • Domeniul de activitate: Contabilitate
  • Număr angajați: 0

Bună ziua. Doresc un contabil dispus să mă îndrume în domeniul contabil. Sunt dispusă să lucrez gratis, part-time, pentru a căpăta experiența necesară în domeniul contabil. Menționez că acum lucrez în alt domeniu. Accept și colaborare în Timișoara. Sunt dispusă și pentru lucru în weekend. Mulțumesc frumos!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Pitesti
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Contracting
  • Număr angajați: 0

Sunt cotractor cu client in Irlanda. Residenta taxala o am in Irlanda dar pot opta sa renunt la ea daca doresc. Operez printr-un SRL irlandez unde facturez clientul si ma platesc ca salariu sau dividende. Am nevoie de un serviciu de contabilitate care sa cunoasca legile de taxare europene si sa ma poata sfatuii in privinta taxelor in romania si cea mai avantajoasa structura care o pot folosi aici in romania cu optimizare fiscala daca este posibil. mersi.

Consultanță fiscală

  • Forma juridică: altele

A fost încheiat un Contract de reprezentanță între o Companie, înregistrată în Marea Britanie și o Persoană fizică. Persoana fizică are dublă cetățenie, mai concret: a) este cetățean român nerezident, care nu are domiciliul în România și nu se află fizic mai mult de zile pe teritoriul României și b) este cetățean al Republicii Moldova, care are domiciliul sau reședința obișnuită în Republica Moldova. Obiectul contractului menționat constă în reprezentarea intereselor companiei în țările: Republica Moldova, Armenia și Georgia. La momentul dat, locul executării Contractului este: Republica Moldova, Armenia și Georgia, din care motiv persoana fizică efectuează frecvent deplasări în aceste țări. Cheltuielile, implicate de deplasări, și anume: cheltuieli de transport, locațiune a apartamentului, autoturismului și altele, sunt suportate de către companie, fiind transferate la contul curent al persoanei fizice, deschis la o bancă comercială de pe teritoriul României. Este de menționat că persoana fizică primește un salariu (remunerație) conform Contractului, care nu este inclus în cheltuielile indicate. Întrebările care se impun sunt următoarele: 1. Mijloacele bănești, primite de persoana fizică, în scopul acoperirii cheltuielilor, urmează a fi supuse impozitării pe teritoriul României?...daca da...care ar fi solutia juridica recomandata ca acei bani sa nu fie fiscalizati? 2. Cu excepția cheltuielilor menționate ( cheltuieli de transport, chirie apartament, exploatare autoturism) ce cheltuieli eventuale ar fi eligibile pentru a nu fi impozitate?

Contabilitate

  • Localitate / sector: Snagov
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: consultanta securitate
  • Număr angajați: 0

Firma nou infiinta cu obiect de activitate in consultanta de securitate si evaluarea riscului la securitatea fizica, fara angajati care nu va avea activitate pana spre toamna(octombrie-noiembrie). Are nevoie de intocmirea actelor si declaratiilor trimestriale necesare pentru ANAF si celelalte documente financiare obligatorii. Contactare si ofertare pe email, va rog. Multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Constanța
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Fabricarea altor produse din lemn; fabricarea articolelor din plută, paie și din alte materiale vegetale împletite
  • Număr angajați: 5

Intreprindere sociala, infiintata cu ajutorul fondurilor europene cauta servicii de contabilitate si resurse umane. In primul an volumul de activitate va fi mediu, urmand ca anii urmatori sa creasca volumul de munca. Datorita faptului ca este o societate infiintata cu ajutorul fondurilor europene sunt solicitate lunar urmatoarele documente: -Balanta analitica -jurnal de banca -registru casa -registru jurnal -revisal( registru salariati si raport per salariat) -registru inventar/stocuri Doresc sa fiu contactata doar pe mail daca sunt nelamuriri sau aveti nevoie de informatii suplimentare. Astept ofertele dumneavoastra pe urmatoarea adresa : Va multumesc!

Contabilitate

  • Localitate / sector: Cluj-Napoca
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 7112 - Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, De curand am înființat o firma, MOD TOPO SERV SRL, care va functiona ca si o franciza a companiei GRAPHEIN, companie ce ofera servicii de inginerie topografica. MOD TOPO SERV, este infiintata din luna mai a acestui an, iar ca si operatiuni financiare am facut urmatoarele: aportul de capital al celor doi asociati necesar taxei de intrare in franciza, iar ulterior plata facturii aferente acestei taxe. In continuare am dori sa ne inregistram la TVA si servicii de contabilitate si management al salariatilor (max 5 pentru primul an). Am dori o oferta de la dvs, pentru aceste servicii. Multumim

Contabilitate

  • Localitate / sector: Ploiești, Prahova
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Delivery
  • Număr angajați: 0

Buna ziua, detin o firma, un S.R.L. de curiera si sunt sub contractant glovo Romania. Nu am angajati si sunt platit saptamanal, deci am practic 4 incasari pe luna la care trebuie sa scot facuturi si sunt interesat sa incep o colaborare cu dvs. Va rog sa reveniti cu detalii despre costurile serviciilor prestate de dvs.

Contabilitate

  • Localitate / sector: Iasi
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Servicii administrative, IT
  • Număr angajați: 30

Buna ziua Suntem in cautarea unei companii care sa ne ajute cu gestionarea contabilitatii financiare lunare/semestriale/anuale a biroului nostru din Iasi. De asemenea, vom avea nevoie de servicii de administrare personal, in special operare Revisal si salarizare. Astept cu interes oferte! Va multumesc! Oana Bardasan

Contabilitate

  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: Servicii administrative, IT
  • Număr angajați: 30

Buna ziua Suntem in cautarea unei companii care sa ne ajute cu gestionarea contabilitatii financiare lunare/semestriale/anuale a biroului nostru din Iasi. De asemenea, vom avea nevoie de servicii de administrare personal, in special operare Revisal si salarizare. Astept cu interes oferte! Va multumesc! Oana Bardasan

Contabilitate

  • Localitate / sector: Topoloveni, Argeș
  • Forma juridică: SRL
  • Domeniul de activitate: 8559
  • Număr angajați: 0

Societate axata pe prestări servicii, maxim 30 de facturi emise lunar, maxim 15 facturi achizitii lunar, niciun angajat, societate neplatitoare tva, depunere declarații la 3 luni. Documentație simpla, asociatul unic este și administrator, birocrație redusa, doresc cooperare bazata pe bun simt și seriozitate pe termen lung, numai cu contract.